För att jag har den bästa

Mannen hade ju en överraskning till mig från ingenstans idag och jag måste bara säga.. He's my world!
Han överraskade mig först med rosor( som jag älskar sjukt mycket) blev glatt överraskad, sedan körde vi vidare till nästa överraskning .. Bowling! Woho (:
Detta var spontan ide han fick för sig och fixa till mig och jag uppskattar sådant till tusen, tycker det visar uppskattning och jag blev verkligen jätte glad!

Angående bowlingen så utklassad jag honom helt och hållet .. NOT. Haha. Han är riktig grym på bowling så han låg 50 poäng mer än mig och han vet att jag är en tävlingsinriktad människa så, japp jag är en riktig dålig förlorare haha eller aa tills min man få styra och ställa..
De blev min tur igen och jag sög så jag gick för att kolla hur de låg till med poängen, tänkte om jag hade hunnit i kapp de 50 poängen, då mot min förvånad såg jag att de var han som låg back och inte jag (mannen hade bytt våran rader) så jag fick hans poäng.. De där mina vänner är ren kärlek haha.
Älskar honom så sjukt mycket, han gör allt för att göra mig glad och lycklig. Min hubby chubby! ❤️

Nu ska vi mysa ner oss och kolla film. Om ni har film tips får ni gärna skriva de.
Kärlek.

Kommentera inlägget här :