Tankar

Ibland stannar man upp i livet och tankarna ta över. Man börja ifrågasätta val och människor, omgivningen och hur man själv gjort sina val.

Många gånger har jag hamnat bland fel människor, som inte velat mig bra och sällan har jag hamnat bland bra människor som jag har haft svårt att hålla pga av de fel människor som skapat hål i en.

Jag är en väldigt stark individ och de är svårt att stoppa mig, även om man kan fälla mig så kan man aldrig stoppa mig från att följa de jag strävar efter.
Allt i livet för mig handlar om att hela tiden fortsätta utvecklas som människa och förändras till de bättre. Man måste rensa sin omgivning och fråga sig vad man vill ha ut av de livet man har och detta är nog första gången jag känner att jag kan andas och ta mig an mitt liv på bästa sätt.

Många förändringar har skett och många mer kommer att ske.
Ta hand om varandra och sprid kärlek istället för hat.

Kommentera inlägget här :